?

Log in

 
 
13 June 2012 @ 05:56 pm
here we go again  
001002003
004005



proszę, Szczęsny. niestety nie ma żadnej rozbieranej fotki :( ale jest ass :D
i hot Lewandowski (004, 005 zdjęcie od imienazwisko)  dla akzseinga:) zdjęcie było już obrabiane, więc nie miałam się z czym bawić. jeśli masz jakąś inną wizję to powiedz.
przyjmuję requesty ^^

 
 
Current Mood: chipperchipper
Current Music: Shinedown - I'm Alive | Powered by Last.fm
 
 
 
forever dżesi: [asian] antique group hugmilusia on June 13th, 2012 04:21 pm (UTC)
DAT ASS Kocham cię <3
aniloratka: Marilyn Monroe {hilarious}aniloratka on June 13th, 2012 05:44 pm (UTC)
ass ma first class :D
forever dżesi: [be] erica laughmilusia on June 13th, 2012 05:47 pm (UTC)
Twoja ikonka to jest to, co mi zrobił twój komentarz :D
szer_glonojad: Lewandowskiszer_glonojad on June 13th, 2012 04:29 pm (UTC)
lololololololol

idę obczaić fryzury Ronaldo w tym meczu xD
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 13th, 2012 05:44 pm (UTC)
powinien mieć co najmniej 3 XD
Grzybek: The Brandon's slut: wielki przebłyskpanna_pierogowa on June 13th, 2012 04:54 pm (UTC)
oż kurde jaka zajebista ikonka z błaszczykowskim :DDDDDDD
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 13th, 2012 05:43 pm (UTC)
to mój wyimaginowany mąż na czas euro (niestety już jest zajęty irl) :DDDDDDDDDDDD
(Deleted comment)
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 14th, 2012 10:46 am (UTC)
ładuj sobie ikonke!
nie wiem co się dzieję, ale jest czwartek a ja chodzę jak na szpilkach, bo w sobotę nasi grają. nie wytrzymam tego napięcia.
imienazwisko: flower powerimienazwisko on June 17th, 2012 08:22 pm (UTC)
To nie jest obróbka obróbki z fuck yeah tumblerowgo Lewandowskiego (który prowadzę :))?
aniloratka: Lewandowski {abs}aniloratka on June 17th, 2012 08:30 pm (UTC)
jeśli chodzi o ten fy http://fyrobertlewandowski.tumblr.com to wygląda na to, że tak :O
ukłony then, piękne zdjęcia tam masz ♥
imienazwisko: full bottle ethi dimpa kunda taginattundimienazwisko on June 17th, 2012 08:43 pm (UTC)
Jest tylko jeden :) Gogel pokazuje jeszcze fylewy, ale to mój stary url :)
Hmm, wrzucam je na swoejo scrapbooka lj regularnie, mogę się podzielić... Jak chcesz :) Ciągle mnie anony o obrazki pytają, ale jak tam z ludźmi bez twarzy się nie dziele. Trzeba mieć jakieś zasady :P
aniloratka: Lewandowski {dirty}aniloratka on June 17th, 2012 11:32 pm (UTC)
dodam Cię do znajomych zatem :D
i mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko że zrobiłam te ikonki :)
imienazwisko: Kha-kha...leja!imienazwisko on June 18th, 2012 12:14 am (UTC)
Nie :) Przynajmniej się ze mną nie kłócisz :P niektórzy potrafią bezczelnością powalić, naprawdę. Gniewać to ja się gniewam na ludzi, co moje rzeczy wrzucają na kwejka i weheartit :/ Chociaż w drugim to przynajmniej jakoś źrodło podajesz, a kwejk to czyste złodziejstwo.
Nieważne, smędze i mędze, a powinnam powiedzieć, że również Cię dodałam i w ogóle to czuje się zaczycona :D Wchodzę to spr czy mi nie odp, a tu patrze mam odblokowane wpisy (bo znalazłam Cię z moich szpiegowskich statystyk na tumblrze :P) i tak myśle 'no kurde chyba mnie nie dodała!'. A jednak :) Tak poglądałam twoje dzieła ikonkowe i zapragnęłam wrócić do tego i chyba to zrobię :)
Ok, za długie to coś. Przepraszam :P
aniloratka: Music {Florence}aniloratka on June 18th, 2012 07:33 am (UTC)
dzięki :) może nie z doświadczenia, ale wiem jacy ludzie potrafią być bezczelni.
zdj dostałam od koleżanki, dopiero po zrobieniu wpadłam na to, że może ktoś już ma fyrl :) i miał! dobrze, że później otworzyłam wpis, bo teraz mam już wszystkie zamknięte. (btw, jak mnie znalazłaś?tzn lj'a).
imienazwisko: matt. jedynasty. kulki ^^imienazwisko on June 18th, 2012 10:11 am (UTC)
lala, mam szpiegowskie statystyki - wszystko wiem co mi kto kopjuje, wrzuca linki, etc :D strach się bać
imienazwisko: lewyimienazwisko on June 18th, 2012 01:49 am (UTC)
jak to szczęsny nie ma rozbieranej fotki? ma :D http://bi.kotek.pl/bloxlite/f640x640/62/38/36dc3328cc.jpg
aniloratka: Szczęsny {ass}aniloratka on June 18th, 2012 09:43 am (UTC)
wygląda jak dresik z osiedla ;'DDDD