?

Log in

 
 
13 June 2012 @ 01:02 am
okej zrobiłam to XD  
001002003
004005006
007008009

 
 
Current Mood: gigglygiggly
 
 
 
łotr rozpustnik papież: [BtVS] five by fivele_mru on June 13th, 2012 05:33 am (UTC)
LOL doceniam!!!
aniloratkaaniloratka on June 13th, 2012 08:43 am (UTC)
nie ma to jak głupia faza :)
szer_glonojad: rainbows and unicorns -> Thorszer_glonojad on June 13th, 2012 08:39 am (UTC)
OMG xDDD Biorę oczywiście.
aniloratkaaniloratka on June 13th, 2012 08:43 am (UTC)
\o/
przydałoby się też więcej nagiego Lewandowskiego XD ale to może po meczu z czechami ^^
szer_glonojad: rainbows and unicorns -> Thorszer_glonojad on June 13th, 2012 08:57 am (UTC)
:D:D:D:D:D

To o tym zdjęciu mówiłam, ze pewnie klęczy.
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 13th, 2012 08:59 am (UTC)
mam je mam. ale trudno je się wycina i nie chciało już mi się wiecej bawić. gdyby nie było tej koszulki ....
khaleesi siha: [misc] bonerakzseinga on June 13th, 2012 08:55 am (UTC)
mmmm, absy
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 13th, 2012 08:56 am (UTC)
relevant nie?
forever dżesi: [txt] fangirl squeemilusia on June 13th, 2012 01:09 pm (UTC)
Bosko, ale gdzie jest Szczęsny :P
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 13th, 2012 02:40 pm (UTC)
na ławce rezerwowych. *żarcik*
forever dżesi: [tbbt] sheldonmilusia on June 13th, 2012 03:07 pm (UTC)
:DDD
aniloratka: Star Trek {Kirk #boss}aniloratka on June 13th, 2012 03:59 pm (UTC)
zrobiłam, nie znalazłam jakiś zachwycających zdjęć ale mały set powstał :)
forever dżesi: [asian] antique group hugmilusia on June 13th, 2012 05:19 pm (UTC)
<3
Hitler Eldżeja, Król Malty: [film] fcmagdalith on June 13th, 2012 03:38 pm (UTC)
BIORĘ!!!
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 13th, 2012 03:58 pm (UTC)
omg!! proszę bardzo :D
zrobiłam też post z Szczęsnym XD
Grzybek: The Brandon's slut: wielki przebłyskpanna_pierogowa on June 13th, 2012 10:38 pm (UTC)
Ej zrób jeszcze z Wasilewskim i jego mordką mordercy.
Wczoraj jak oglądałam mecz w pubie, kumpel powiedział, ze Wasyl jako jedyny jest zmotywowany na mecz z Rosją. Miał minę jakby chciał komuś sportowo wpierdolić :D
aniloratka: Błaszczykowskie {orzeł}aniloratka on June 14th, 2012 10:50 am (UTC)
nooo, on ma mordę zakapiora ♥